پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226306
پناهندگي اکبر عبدي به ترکيه صحت دارد؟
تاریخ انتشار : 1395/06/22 18:13:49
نمایش : 1009
علي عبدي گفت: در حال حاضر حال عمومي برادرم خوب است و پزشکان از روند بهبود حال وي رضايت دارند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، علي عبدي برادر بازيگر پيشکسوت و مطرح سينماي ايران اکبر عبديدر ارتباط با وضعيت عمومي برادرش، گفت: در حال حاضر حال عمومي برادرم خوب است و پزشکان از روند بهبود حال وي رضايت دارند. او همچنين در حال حاضر در مسافرت به سر مي‌برد و طي چند هفته آينده براي درمان و آزمايشات لازم به ايران برمي‌گردد.

وي در ادامه افزود: يکي از دلايلي که اکبر عبدي تصميم گرفت ادامه قرنطينه خود را در خارج از ايران و در کشور ترکيه بگذراند، اين است که بسياري از دوستان و آشنايان وي و همچنين نزديکانش اصرار بر ديدن وي مي‌کردند و پزشکان به دليل اينکه وي را از هر نوع ملاقاتي ممنوع کرده‌اند، از او خواستند براي ادامه روند قرنطينه که شرايط راحت‌تري را بگذراند و همچنين تنوع روحي نيز داشته باشد، به کشور ترکيه برود.

عبدي در پايان خاطر نشان کرد: خدا را شکر که حال بازيگر مطرح سينماي ايران رو به بهبود است و پزشکان او از روند درمانش راضي هستند و خودش نيز با اشتياق علاقه دارد که در پايان درمان به ادامه فعاليت کاري و حرفه‌اي خودش بپردازد. همچنين لازم مي‌دانم بگويم خبرهايي مبني بر اينکه اکبر عبدي مي‌‌خواهد در ترکيه به زندگي خود ادامه دهد، کذب محض است و او با علاقه به کشورش براي ادامه فعاليت باز خواهد گشت.

منبع:فارس

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html